Een burn-out, wat is dat precies? U kunt een burn-out vergelijken met overspannen zijn door uw werk. Al kan een burn-out meerdere oorzaken hebben dan...
Klantvriendelijkheid is misschien wel de belangrijkste eigenschap die u kunt hebben. Klantvriendelijke mensen bereiken namelijk vaak meer, dan minder klantvriendelijke mensen. Hoewel het één van...
Uw kantoor organiseren is erg belangrijk. In een georganiseerd kantoor kunt u zich namelijk beter concentreren op uw werk. Maar hoe zorgt u nou voor...
Telefoneren is iets wat veel mensen dagelijks doen, maar kunt u ook klantvriendelijk telefoneren? Klantvriendelijkheid is misschien wel een van de belangrijkste eigenschappen die u...
Een goede boekhouder is erg belangrijk. De meeste boekhouders zijn betrouwbaar en deskundig. Het is dan ook niet de kunst om een betrouwbare boekhouder te...
Een goede accountant is erg belangrijk. Natuurlijk kan iedereen zelf zijn boekhouding in orde maken, maar niet iedereen heeft daar de nodige tijd voor. Wanneer...
Een kantoor kan nog zo mooi ingericht zijn, als er niet wordt gedacht aan indirecte kantoorzaken, blijft de productiviteit van werknemers laag. Werkonderbreking is één...
Het is een algemeen fenomeen: uitstelgedrag. Niet alleen in het dagelijks leven hebben veel mensen er last van, ook op kantoor kan uitstelgedrag zich in...
Werken betekent leren omgaan met werkdruk. Iedereen die werkt, ervaart druk. Vaak is dat gezonde stress en wilt u graag een bepaalde klus klaren. Toch...
Rugpijn op het werk is een veelvoorkomend probleem. Veel werknemers hebben wel eens last gehad van rugpijn op het werk. Maar hoe ontstaat rugpijn op...