Hoe organiseer ik het papierwerk op mijn bureau?

Het klinkt u vast bekend in de oren. Een paar documenten printen en even op uw bureau leggen. Voor u het weet liggen overal papieren en documenten en ziet u door de bomen het bos niet meer. Dit kan veel beter en efficiënter!

Dé Kantoorvakhandel heeft samen met Leitz een aantal handige kantoorartikelen voor u op een rij gezet om uw documenten rondom uw werkplek geordend te houden. Met een efficiënte indeling van uw bureau houdt u overzicht en kunt u sneller uw documenten terugvinden. 


Papierwerk organiseren met brievenbakken Leitz

Heeft u ook regelmatig rondslingerende papieren op uw bureau, zoals post, uitgeprinte e-mailberichten, catalogi, To-Do-lijsten en documenten van lopende projecten? 

U kunt alles perfect organiseren met de Leitz Plus brievenbakken. Deze serie biedt vier verschillende typen brievenbakken waarmee u een perfect opbergsysteem kunt creëren toegespitst op uw behoeften. Zo zijn er naast de standaard brievenbakken ook lage, Slim brievenbakken voor bijvoorbeeld het opbergen van e-mails, hoge, Plus brievenbakken voor dikke documenten en catalogi en brievenbakken met een lade voor vertrouwelijke documenten

Deze brievenbakken van de Leitz Plus-serie kunnen allemaal in combinatie met elkaar worden gestapeld.

 

De brievenbakken

Daarnaast heeft Leitz in de Plus brievenbakken-serie ook brievenbakken in een dwars-formaat. Hier schuift u uw documenten niet in vanaf de kopse kant, maar juist vanaf de lange zijde in het juiste brievenbakje. 

Wilt u meer weten over de Plus-serie brievenbakken van Leitz? Ga voor verkoop en aanschaf van brievenbakken en andere producten van Leitz naar een kantoorvakhandel bij u in de buurt. U vind uw dichtstbijzijnde kantoorvakhandel via de postcodezoeker

Nog geen antwoord op uw vraag? Vind een adviseur bij u in de buurt