Het klinkt u vast bekend in de oren. Een paar documenten printen en even op uw bureau leggen. Voor u het weet liggen overal papieren en documenten en ziet u door de bomen het bos niet meer. Dit kan veel beter en efficiënter!
Dé Kantoorvakhandel heeft samen met
Leitz een aantal handige kantoorartikelen voor u op een rij gezet om uw documenten rondom uw werkplek geordend te houden. Met een efficiënte indeling van uw bureau houdt u overzicht en kunt u sneller uw documenten terugvinden.
Papierwerk organiseren met brievenbakken Leitz
Heeft u ook regelmatig rondslingerende papieren op uw bureau, zoals post, uitgeprinte e-mailberichten, catalogi, To-Do-lijsten en documenten van lopende projecten?
U kunt alles perfect organiseren met de
Leitz Plus brievenbakken. Deze serie biedt vier verschillende typen brievenbakken waarmee u een perfect opbergsysteem kunt creëren toegespitst op uw behoeften. Zo zijn er naast de
standaard brievenbakken ook lage,
Slim brievenbakken voor bijvoorbeeld het opbergen van e-mails,
hoge, Plus brievenbakken voor dikke documenten en catalogi en
brievenbakken met een lade voor vertrouwelijke documenten.
Deze brievenbakken van de Leitz Plus-serie kunnen allemaal in combinatie met elkaar worden gestapeld.
De brievenbakken
Daarnaast heeft Leitz in de Plus brievenbakken-serie ook brievenbakken in een dwars-formaat. Hier schuift u uw documenten niet in vanaf de kopse kant, maar juist vanaf de lange zijde in het juiste brievenbakje.
Wilt u meer weten over de Plus-serie brievenbakken van Leitz? Ga voor verkoop en aanschaf van brievenbakken en
andere producten van Leitz naar een kantoorvakhandel bij u in de buurt. U vind uw dichtstbijzijnde kantoorvakhandel via de
postcodezoeker.