Het bedrijfsleven wordt steeds meer digitaal. Daarom geven wij u handige tips over digitale hulpmiddelen voor op kantoor. Van printers tot whiteboards, u vindt er alles over bij Dé Kantoorvakhandel.
Een dicteerapparaat is een kleine analoge of digitale geluidsrecorder met een geïntegreerde microfoon. Een dicteerapparaat wordt voornamelijk gebruikt voor het opnemen van gesproken teksten. Vaak...
Er zijn veel soorten computeraccessoires die u het werken op uw computer gemakkelijker kunnen maken. Wilt u alles weten over de verschillende soorten computeraccessoires die...
De iPad (mini) is de ideale gadget voor zakelijk gebruik op kantoor. Efficiënt werken op kantoor, thuis, bij uw klant én onderweg. Uw e-mail, agenda,...
Een dicteerapparaat, ook wel dictafoon, memorecorder of voicerecorder, wordt voornamelijk gebruikt door advocaten, artsen, notulisten en journalisten. Een dicteerapparaat is handig wanneer u een gesprek...
Een terabyte, afgekort TB, staat gelijk aan 1000 gigabytes. Hier kunt u een enorme hoeveelheid data op kwijt. Wanneer u dus grote hoeveelheden data wilt...
Kopieerpapier van Fastprint is er in diverse kleuren. Zo is er altijd wel gekleurd kopieerpapier van Fastprint dat bij uw bedrijf past. Kies uit een...
Fastprint heeft een ruim aanbod aan papier, geschikt voor iederen printtoepassing. Kies bijvoorbeeld voor het gekleurde papier van Fastprint. Of u het gekleurde papier nou...
Wanneer u een nieuwe printer aanschaft, moet u deze gebruiksklaar maken. Wanneer u niet bekend bent met het gebruiksklaar maken van uw printer, kan dit...
Multifunctionals zijn ontzettend handig. Het woord multifunctional zegt het al: een veelzijdig apparaat. Zo kunt u met multifunctionals onder andere printen, scannen, kopiëren en faxen....
Correcitemiddelen zijn onmisbaar op ieder kantoor. Want ondanks dat er steeds meer via de computer wordt gewerkt, zijn er altijd nog zaken die geschreven moeten...