Safescan ontwikkeld en produceert specialistische apparatuur die organisaties en bedrijven helpt om veiliger en efficiënter te werken: valsgelddetectoren, geldtelmachines en tijdregistratiesystemen omvatten een deel van het assortiment van Safescan. De betrouwbare en betaalbare oplossingen worden in heel Europa gewaardeerd om hun bedrijfszekerheid, bedieningsgemak en aantrekkelijke prijsstelling, waarbij de service van Safescan voorop staat.


Met de geldtelmachines van Safescan is het eenvoudig om snel grote delen geld te tellen. De valsgelddetectoren checken biljetten en ID’s op meerdere echtheidskenmerken en zijn 100% positief beoordeeld en getest door de Centrale Bank. Met een tijdregistratiesysteem van Safescan heeft een bedrijf real-time inzicht in de aanwezigheid van medewerkers en wordt de data automatisch met eigen HR-software gedeeld voor de loonadministratie. De geldtelmachines van Safescan tellen niet alleen geld, maar herkennen ook afwijkende biljetten. Met een Safescan geldtelmachine kunt u op 6 punten valse biljetten herkennen: UV, magnetische inkt, metaaldraad, infrarood, dikte én formaat. Kies voor geldtelmachines, valsgelddetectoren en tijdregistratie van Safescan en ontvang maar liefst 3 jaar garantie.

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.