Parker bij Dé Kantoorvakhandel

Met haar 125-jarig bestaan viert Parker de sublieme prestaties die dit merk van luxe schrijfwaren de afgelopen eeuw neer heeft weten te zetten. De pennen van Parker kenmerken zich door een elegante en zakelijke uitstraling en een voorbeeldig schrijfcomfort en zijn wereldwijd bekend bij directeuren, managers, kantoormedewerkers en consumenten. Gebruikers profileren zichzelf door te kiezen voor een pen van Parker en voor menig contract wordt een Parker pen in de hand genomen. De luxe schrijfwaren van Parker omvatten diverse schrijfgerei: balpennen, vulpennen, rollerpennen en vulpotloden waarbij het vakmakschap, de innovatie en de expertise van de fabrikant hoog in het vaandel staan.


Bekende luxe pennen-series uit de stal van Parker zijn de Parker Jotter, de Parker Urban, de Parker IM, de Parker Sonnet en de Parker Vector waarbij de Jotter-pen de bekendste en meest verkochte Parker pen wereldwijd is. Met een luxe pen van Parker kiest u voor 125 jaar innovatie.

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.