Jalema bij Dé Kantoorvakhandel

Jalema is specialist in Europa op het gebied van fysiek informatiemanagement en biedt haar klanten tijd- en ruimtewinst bij het opbergen en terugvinden van informatie. Met de archiefsystemen en mappen van Jalema kunt u een goed doordacht archief aanleggen en zo klantgerichter en efficiënter werken. Jalema heeft in de afgelopen decennia bewezen kwaliteit geleverd met haar producten voor archivering. Met de mappen van Jalema vindt u in een handomdraai de informatie die u zoekt.


Een greep uit het assortiment van Jalema zijn de handige mappen voor diverse doeleinden van archiveren: snelle insteekmappen, handige snelhechtmappen, comptacte pocketmappen en elastomappen voor onderweg. Met de mappen van Jalema is een werkplek in no-time te organiseren. Naast mappen en complete archiveringsoplossingen voor uw fysiek archiefbiedt Jalema ook oplossingen uw digitaal archief en toekomstig archief. ‘Organize it’ met Jalema.

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.