HERMA bij Dé Kantoorvakhandel

Wie in staat is, een idee vanaf het ontstaan perfect te ontwikkelen en in praktijk te brengen, mag daar best trots op zijn. Zo staat het in 1906 opgerichte HERMA tot over de grenzen van Europa bekend als technologisch marktleider op het gebied van zelfkleeftechniek. De etiketten van HERMA bevatten uitsluitend oplosmiddelvrije kleefmiddelen en zijn zeer zorgvuldig ontworpen met een minimale milieubelasting. De etiketten voldoen aan PEFC-eisen voor duurzaam bosbeheer en zijn CO2-neutraal geproduceerd.


Met de EtikettenScout kunnen gebruikers in een paar klikken de juiste etiketten vinden. Door de breedte, de hoogte, de vorm en de materiaalsoort te kiezen geeft deze HERMA-tool binnen no-time het etiket waar de gebruiker naar op zoek is. Daarnaast kunnen gebruikers snel, kostenloos en eenvoudig hun etiketten online ontwerpen en afdrukken, zonder software-installatie. De etiketten van HERMA hebben een buitengewoon hoge witheidsgraad en zijn houder van het prestigieuse ‘Der Blauwe Engel-milieukenmerk’. Kiest u voor etiketten van topkwaliteit, dan kiest u voor HERMA.

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.