Elba bij Dé Kantoorvakhandel

De producten van het merk ELBA kenmerken zich door een hoge functionaliteit en kwaliteit. ELBA heeft inmiddels ruim 1000 kantoorartikelen ontwikkeld, gericht op opbergen, waarbij het merk talloze designprijzen heeft mogen ontvangen. De groei van de efficiency op kantoor wordt met name bepaald door de inzet van optimale oplossingen voor het opbergen en terugvinden van informatie. ELBA biedt met haar opbergmiddelen de uitkomst voor het professioneel opbergen van documenten, en bewijst al diverse jaren een gewaardeerde partner te zijn in de wereld van kantoorartikelen.  


De kracht van ELBA schuilt in permanente innovatie, creativiteit en effectiviteit. De vier productlijnen van ELBA omvatten een breed en lichtgewicht assortiment aan ordners, mappen, en alle mogelijke andere opbergmiddelen voor kantoor, onderweg, of thuis; project organiser ordners voor hedendaagse managers en expandable sorteermappen voor studenten die snel en effectief hun studiemateriaal willen ordenen en organiseren. Met de opbergmiddelen van ELBA behoudt u het overzicht in uw organisatie. ‘Free yourself, get organised.’

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.