Dymo bij Dé Kantoorvakhandel

DYMO, opgericht in 1958, heeft zich de afgelopen decennia ontwikkeld naar een mondiaal opererend bedrijf met uitstekende know-how en een compleet assortiment aan producten zoals labelprinters en postweegschalen. Sinds 2005 valt DYMO onder Newell-Rubbermaid. DYMO is toegewijd om met hun innovatieve labeloplossingen gebruikers te helpen bij het organiseren en identificeren van hun omgeving, thuis, op kantoor en in de werkplaats.  


De postweegschalen van DYMO zijn geschikt voor het nauwkeurig wegen van brieven en kleine pakketten. Voor grotere pakketen heeft DYMO draagbare digitale pakketweegschalen in haar assortiment. De labelprinters van DYMO richten zich op verschillende soorten gebruikers met elk hun eigen niveau van gebruikersgemak; van labelprinters die via een PC of Mac aangestuurd worden met vele mogelijkheden tot persoonlijk ontworpen labels tot robuuste mobiele labelprinters, geschikt voor zwaardere industriële activiteiten. DYMO labelprinters zijn geschikt voor vele toepassingen, waaronder het creëren van barcodes, draad- en kabelmarkeringen, en uiteenlopende andere toepassingen. Krijg meer gedaan met DYMO.

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.