Het voorbereiden van de verhuizing kost vaak meer tijd dan de daadwerkelijke verhuizing. Bij een bedrijfsverhuizing is het gebruikelijk om een coördinator aan te stellen die bij de organisatie van de verhuizing van uw bedrijf nauw betrokken en is volgt of alles op rolletjes blijft lopen en waar nodig kan aansturen. Voorafgaand aan de geplande verhuisdatum moeten er diverse kantoorartikelen op voorraad zijn:
Verhuizing bedrijf
Wanneer uw bedrijf gaat verhuizen zijn er een aantal dingen waar u rekening mee moet houden en waar u aan moet denken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan verpakkingsmaterialen die u nodig heeft, maar ook de faciliteiten die beschikbaar moeten zijn tijden de verhuizing.
Verpakkingsmaterialen
Denk bij verpakkingsmaterialen aan:
Faciliteiten
Wanneer u verwacht dat de verhuizing van uw bedrijf langer dan een dag in beslag gaat nemen kunt u ervoor kiezen om tijdelijke flexplekken te creëren zodat uw werknemers gewoon door kunnen blijven werken. Plan de verhuizing indien mogelijk binnen een weekend om zo min mogelijk personeel van hun werk te houden. Denk ook aan:
- het regelen van voldoende drinkmogelijkheden voor tijdens de verhuisdag
- etiketten om de huidige en nieuwe werkplekken te nummeren zodat het verhuispersoneel weet welk materiaal bij welke werkplek hoort
Meer informatie?
Wilt u meer weten over de kantoorartikelen die u voor uw bedrijfsverhuizing kunt aanschaffen bij een
kantoorvakhandel bij u in de buurt? Dé Kantoorvakhandel is de vertegenwoordiger van ruim 600 kantoorvakhandelaren in Nederland en België. Ga ook de volgende keer voor advies over kantoorartikelen naar
www.dekantoorvakhandel.nl.