Welke opties bestaan er voor tijdsregistratie?

Tijdsregistratie is er in allerlei soorten en maten. Wanneer een bedrijf uit meer dan één afdeling, of een bepaald aantal personen bestaat, dan vervalt vaak het overzicht over de aanwezigheidstijd op het werk. Digitale tijdsregistratiesystemen bieden dan de uitkomst. Deze tijdsregistratiesystemen houden zeer nauwkeurig bij wanneer fulltime of parttime personeel aankomt en wanneer zij weer naar huis gaan. Tevens wordt er berekend wanneer personeel heeft overgewerkt, of er sprake is van werken in ploegendiensten of dat medewerkers tussendoor weg gaan vanwege bijvoorbeeld doktersbezoek. 

Een tijdsregistratiesysteem communiceert met de software die aansluit op uw HRM-software. De date uit het tijdsregistratiesysteem exporteert u eenvoudig als .csv-bestand naar uw loonadministratie. 

Tijdsregistratie van Safescan

Dé Kantoorvakhandel beveelt u de tijdsregistratiesystemen van Safescan aan. Een bijkomend voordeel van de tijdsregistratiesystemen van Safescan is dat u gedurende de werkdag een actuele presentielijst kunt uitdraaien. Zo weet u altijd welke medewerkers er aanwezig zijn en welke niet. Dit is erg handig bij bijvoorbeeld calamiteiten. Tevens blijven alle gegevens behouden bij stroomuitval. Zo verliest u geen belangrijke informatie. 

Met de tijdsregistratiesystemen van Safescan kunt u uw medewerkers met tot wel drie verschillende inlogmanieren laten in- en uitklokken. De verschillende systemen van Safescan behandelen wij hieronder. 

Tijdsregistratie via een vingerafdruk

Voor de medewerker die snel wilt inklokken. Via het systeem van tijdsregistratie via een vingerafdruk kunnen uw medewerkers eenvoudig en snel inklokken met hun eigen vingerafdruk. Met dit systeem bespaart u tijd en kan er bijna niet gefraudeerd worden. 

Tijdsregistratie via RFID

Met het tijdsregistratiesysteem van RFID kunnen medewerkers in- en uitklokken via RFID (identificatie met radiogolven) via een pasje in creditcard-formaat, of een sleutelhanger. 

Tijdsregistratie via een pincode

Met een pincode hoeven medewerkers geen pasje of sleutelhanger mee te nemen om het tijdsregistratiesysteem te gebruiken. Zo is de data erg precies. 

Dé Kantoorvakhandel heeft ruim 600 aangesloten kantoorvakhandelaren. Hier kunt u terecht voor een groot facilitair assortiment, zoals dranken, schoonmaakartikelen en tijdsregistratiesystemen. Ga naar een verkooppunt bij u in de buurt en bekijk het ruime aanbod. 

Nog geen antwoord op uw vraag? Vind een adviseur bij u in de buurt