Wat heb ik nodig voor het organiseren van een kerst/nieuwjaarsborrel?

Een kerst of nieuwjaarsborrel organiseren op uw werk vergt de nodige voorbereiding. Het heeft uiteraard ook te maken met de grootte van uw bedrijf en het aantal werknemers, maar toch is een goede voorbereiding nodig. DeKantoorvakhandel helpt u graag met het organiseren van een goede kerst of nieuwjaarsborrel op kantoor.
 

Kantoorartikelen voor organiseren kerst of nieuwjaarsborrel

Voor het organiseren van een geslaagde kerst of nieuwjaarsborrel is het belangrijk dat u kantoorartikelen uit de categorie facilitaire artikelen bestelt. U wilt natuurlijk wel dat uw werknemers tijdens deze borrel kunnen genieten van een hapje en een drankje. 

Bij een kantoorvakhandel kunt u buiten kantoorartikelen ook facilitaire artikelen aanschaffen. Deze heeft u namelijk ook nodig in een kantoor of bedrijf. Voor het organiseren van een borrel kunt u hier dus ook terecht. 

Geschikte facilitaire artikelen voor een kerstborrel of nieuwjaarsborrel zijn bijvoorbeeld: 
Verder is het (vooral in grote bedrijven) een aanrader om een cateraar in te schakelen voor een kerstborrel of nieuwjaarsborrel. Zo hoeft u niet zelf de keuken in voor het maken van geschikte hapjes. Bovendien is een catering een stuk gemakkelijker!
 

Versiering en aankleding 

Maar buiten de facilitaire artikelen als dranken en versnaperingen, is ook de versiering en aankleding erg belangrijk. Kies voor een leuke en gezellige ruimte in uw kantoor of bedrijf voor het houden van de kerstborrel of nieuwjaarsborrel. 
Zorg verder voor statafels met mooie tafelrokken er omheen. Een kaarsje en kleine accessoire op tafel doet overigens wonderen! Verder kunt u denken aan de normale versieringen en aankleding rondom de kerstsferen. Ook is het een aanrader om het licht te dimmen, dit zorgt voor een gezellige en knusse sfeer tijdens de borrel.

Tevens kunt u er ook voor kiezen om tijdens deze kerstborrel of nieuwjaarsborrel de jaarcijfers te presenteren aan uw medewerkers. Wanneer u dit doet, zorg dan voor een goede ruimte, microfoon om verstaanbaar te zijn en een beamer met een korte presentatie. Voor hulpmiddelen en handige kantoorartikelen kunt u terecht bij een kantoorvakhandel bij u in de buurt.

Nog geen antwoord op uw vraag? Vind een adviseur bij u in de buurt