Wat heb ik als ondernemer nodig voor een acquisitiegesprek?

Nieuwe klanten verwelkomen gaat eenvoudiger wanneer u uw presentatie van uw producten en/of diensten op orde heeft. Wanneer u een afspraak met een potentiële klant heeft om uw portfolio te presenteren in een één-op-één gesprek, dan komen onderstaande kantoorartikelen van pas. voor u als ondernemer.
 

Benodigdheden tijdens het acquisitiegesprek

Op een iPad kunt u een perfecte visuele ondersteuning geven tijdens uw presentatie. Zorg voor een goede, stevige leren of kunststof houder die in meerdere kijkhoeken in te stellen is. 

Beschikt u niet over een iPad voor de presentatie tijdens acquisitie? Met een nettte presentatiemap maakt u een professionele indruk en presenteert u uw mooiste foto's aan uw potentiële klant. 

Met behulp van een goed notitieblok en een luxe pen noteert u de specifieke wensen van mogelijke klanten gedurende het acquisitiegesprek. 
 

Benodigdheden na het acquisitiegesprek

Vergeet niet voldoende visitekaartjes mee te nemen in een stevige visitekaartjeshouder. Wilt u uw eventuele klant een samenvatting meegeven van uw presentatie. Een snelhechter met ruimte voor een visitekaartje op de voorkant is dan een mooie oplossing. 
Een snelhechter of een enveloptas met een samenvatting van uw presentatie en uw producten en/of diensten. 

Al uw benodigdheden tijdens een acquisitiegesprek kunt u bewaren in een nette zakelijke tas of attachékoffer.

Meer weten over kantoorartikelen voor het presenteren van uw bedrijf, bijvoorbeeld tijdens een acquisitiegesprek? Ga voor advies en verkoop naar één van onze 600 kantoorvakhandels in Nederland en België. 

 

Nog geen antwoord op uw vraag? Vind een adviseur bij u in de buurt