Nieuwe klanten verwelkomen gaat eenvoudiger wanneer u uw presentatie van uw producten en/of diensten op orde heeft. Wanneer u een afspraak met een potentiële klant heeft om uw portfolio te
presenteren in een één-op-één gesprek, dan komen onderstaande kantoorartikelen van pas. voor u als ondernemer.
Benodigdheden tijdens het acquisitiegesprek
Op een
iPad kunt u een perfecte visuele ondersteuning geven tijdens uw presentatie. Zorg voor een goede, stevige
leren of kunststof houder die in meerdere kijkhoeken in te stellen is.
Beschikt u niet over een iPad voor de presentatie tijdens acquisitie? Met een
nettte presentatiemap maakt u een professionele indruk en presenteert u uw mooiste foto's aan uw potentiële klant.
Met behulp van een goed notitieblok en een
luxe pen noteert u de specifieke wensen van mogelijke klanten gedurende het acquisitiegesprek.
Benodigdheden na het acquisitiegesprek
Vergeet niet voldoende visitekaartjes mee te nemen in een
stevige visitekaartjeshouder. Wilt u uw eventuele klant een samenvatting meegeven van uw presentatie. Een snelhechter met ruimte voor een visitekaartje op de voorkant is dan een mooie oplossing.
Een
snelhechter of een
enveloptas met een samenvatting van uw presentatie en uw producten en/of diensten.
Al uw benodigdheden tijdens een acquisitiegesprek kunt u bewaren in een nette zakelijke tas of
attachékoffer.
Meer weten over kantoorartikelen voor het
presenteren van uw bedrijf, bijvoorbeeld tijdens een acquisitiegesprek? Ga voor advies en verkoop naar één van onze
600 kantoorvakhandels in Nederland en België.