Hoe bezoekersregistratie bijhouden op het werk?

Wanneer u werkzaam bent in een groot bedrijf kan het zijn dat dit bedrijf bezoekersregistratie bijhoudt. Het is belangrijk dat dit zorgvuldig gebeurd zodat u ten allen tijden weet hoeveel bezoekers er aanwezig zijn in uw bedrijf en voor wie zij komen. U weet nooit wat er kan gebeuren en u moet aan eventuele hulpdiensten altijd kunnen doorgeven hoeveel mensen er in het gebouw aanwezig zijn. Maar hoe kunt u deze bezoekersregistratie nou goed bijhouden op uw werk? Er zijn hier verschillende bedrijfsformulieren voor.
 

Hulpmiddelen bijhouden bezoekersregistratie

Er zijn verschillende hulpmiddelen die u helpen bij het bijhouden van bezoekersregistratie op uw werk. Zo heeft Jalema bijvoorbeeld een aantal handige notitieblokken waar u de bezoekersregistratie gemakkelijk kunt noteren. U weet precies wie er binnen is, hoe laat deze persoon/personen binnen zijn gekomen en voor wie zijn komen. Zo zult u na werktijd nooit de deur op slot doen terwijl er nog bezoekers in uw bedrijf aanwezig zijn en kunt u altijd aan eventuele hulpdiensten doorgeven hoeveel personen er in het gebouw aanwezig zijn.

Het is belangrijk dat u deze bezoekersregistratie bij de receptie neerlegt. Alle bezoekers van uw bedrijf moeten zich bij de receptie melden zodat de receptioniste hen het notitieblok kan voorleggen met de bezoekersregistratie. Het is belangrijk dat hun namen genoteerd worden, het tijdstip waarop ze zich aan- en afmelden en de afspraak voor wie ze komen. Ook het uitchecken is erg belangrijk om de bezoekersregistratie volledig te houden. 
 

Postcodechecker
 

Wanneer u ook een handig bezoekersregistratieboek wilt hebben voor in uw bedrijf, kunt u deze vaak bij uw plaatselijke kantoorvakhandelaar aanschaffen. Eventueel zelfs met meerdere kantoorartikelen die u nog nodig heeft. Kijk via onze postcodechecker naar de plaatselijke kantoorvakhandel bij u in de buurt.

Nog geen antwoord op uw vraag? Vind een adviseur bij u in de buurt