In veel, vooral grote, bedrijven is tijdsregistratie erg belangrijk. Omdat werkgevers snel het overzicht kwijt raken wanneer er veel werknemers zijn, wordt er op grote kantoren vaak gebruik gemaakt van tijdsregistratie. Wanneer u werkzaam bent in een groot kantoor of bedrijf, kunt u hier mee te maken krijgen. Maar hoe kunt u tijdsregistratie bijhouden op kantoor? En welke bedrijfsformulieren heeft u hier voor nodig?
 

Over tijdsregistratie

Wanneer u in een groot bedrijf werkt en veel collega’s hebt, kan het zijn dat uw werkgever wil dat u een tijdsregistratie bijhoudt. Uw werkgever wil van u verantwoording hebben wat u met uw tijd gedaan hebt en welke materialen en dergelijke u gebruikt heeft. Op deze manier is het voor uw werkgever gemakkelijk om uw werk te beoordelen en om te checken of iedereen zijn tijd wel goed in heeft gedeeld en gebruikt. Begrijpelijk dus dat sommige bedrijven van hun werknemers eisen dat zij een tijdsregistratie bijhouden. Maar hoe doet u dat? Er zijn verschillende opties om tijdregistratie bij te houden. Zo kunt u ouderwets werken met een werkbonblok, of een tijdsregistratiesysteem aanschaffen.


Jalema werkbonblok

U kunt heel gemakkelijk uw tijdsregistratie bijhouden op uw werk met behulp van een werkbonblok van bijvoorbeeld Jalema. Op dit werkbonblok van Jalema kunt u verantwoording afleggen aan uw werkgever over uw bestede tijd en materialen die u gebruikt heeft. 

De Jalema werkbonblokken zijn op kantoor erg verstandig om te gebruiken, vooral wanneer uw werkgever graag tijdsregistratie wil zien. Houdt deze werkbonblokken gemakkelijk en simpel bij en uw werkgever zal niet twijfelen aan uw werkzaamheden en bestede tijd!

Nog geen antwoord op uw vraag? Vind een adviseur bij u in de buurt