3M Post-it bij Dé Kantoorvakhandel

3M bracht 25 jaar geleden voor het eerst de bekende gele, zelfklevende notitieblokjes op de markt. Sindsdien is het succes van het merk Post-it wereldwijd met grote sprongen vooruit gegaan. Post-it notes staan synoniem voor het meest gebruikte kantoorartikel dat organiseren en communiceren eenvoudiger maakt. Een snelle notitie maken tijdens een telefoongesprek, of een collega die niet aanwezig is een herinnering sturen met een Post-it note.

Naast de bekende memoblaadjes zijn er nog meer handige Post-it producten en bijbehorende accessoires: dispensers voor de Post-it Notes om snel een memoblaadje te kunnen pakken, makkelijk te verwijderen indextabs om vlug informatie terug te vinden uit vakbladen en grote flip-over vellen of reuze Post-it Notes om tijdens vergaderingen presentaties te ondersteunen. In de afgelopen jaren zijn de producten van Post-it onmisbaar op kantoor én thuis gebleken. Post-it: ‘kleine herinneringen voor uw grote ideeën’.


 

Verschillende soorten kantoorartikelen

Er zijn veel verschillende soorten kantoorartikelen en benodigdheden die u kunt gebruiken op kantoor. Wilt u weten welke verschillende soorten kantoorartikelen er allemaal zijn? Wij vertellen u welke soorten categorieën er zijn wat kantoorartikelen betreft. Dit zijn onder andere: ICT Accessoires, Toners en cartridges, Kantoormachines, Presenteren, Papierwaren, Kantoorbenodigdheden, Opbergen, Schrijfwaren, Postverwerking en verpakking, Facilitaire artikelen, Stationery

In al deze verschillende categorieën vindt u kantoorartikelen en benodigdheden die onmisbaar zijn op kantoor. Van printers en presentatiemiddelen tot papier, pennen en kleurpotloden. Zorg dat u altijd een voorraad heeft wat kantoorartikelen betreft zodat u nooit mis grijpt wanneer u een item nodig heeft.

Een opgeruimd en overzichtelijk kantoor

Wanneer u voldoende kantoorartikelen en benodigdheden op kantoor hebt liggen, zorgt u er voor dat u een goede voorraad heeft. Wanneer u deze ook nog eens goed bij houdt, zult u zien dat uw kantoor erg opgeruimd en overzichtelijk is, en dit is erg bevorderlijk voor een goede werksfeer!

Een goed opgeruimd en overzichtelijk kantoor zorgt bij u en uw werknemers voor een goede sfeer. Orde op kantoor betekent orde in het hoofd en dit is belangrijk, vooral wanneer u een drukke baan heeft. Zorg er daarom voor dat uw kantoor netjes en overzichtelijk blijft en huur desnoods een schoonmaker in die dit voor u bij houdt.

Wel zult u er dan zelf voor moeten zorgen dat er voldoende kantoorartikelen zijn die uw schoonmaker kan gebruiken om op te ruimen en schoon te maken. Deze kantoorartikelen vallen onder facilitaire artikelen en zijn erg belangrijk om op voorraad te hebben in uw bedrijf. De basis van een goed lopend bedrijf heeft namelijk ook te maken met het uiterlijk van het kantoor, opgeruimd en overzichtelijk dus.